Tema: Re: NT pirkimo-pardavimo sutarties saugojimas
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-11-24 10:52:02
na cia is geros valios visko, nes gal dar zeme pirksiu salia....
notaras man dave 1 kopija - registru centras tik pasiziurejo ir atidave
atgal, 1 kitam pardavejui ir viskas.... pas ji atrodo liko dar 1 kopija....
gal patingejo spausdinti daugiau :) na tai viskas aisku, atkopijuosiu
paprastai ir viskas, manau bus gerai