Tema: Re: NT pirkimo-pardavimo sutarties saugojimas
Autorius: pjezo
Data: 2011-11-24 09:04:26
1- sutartes neatiduok, kada nors pardavinejant buta- notaras jos paprasis beveik garantuotai.
2- nesupratau kiek egz. buvo? nesturejo buti minimum 4 egz - vienas paravejams (abiem vienas, nes vienas pasirase uz abu), 2 egz tau (viena atiduodi registru centre, vienas lieka tau), ir viena pasilieka notaras sau i archyva.
2- o kodel tu jam turi daryti kopija ar dar kazka? pinigus sumokejus- tavo pareigos pries juos baigesi-balalaika jam- tegu kreipiasi i antra pardaveja (kuriam ir suteike igaliojima) ir praso jo, arba siausia pas sandori patvirtinusi notara ir praso isduoti patvirtinta nuorasa- susimokes ir gaus.