Tema: Re: del Snoro
Autorius: kurmis
Data: 2011-11-17 21:07:51
O ne is L raides imone vadinas?

"ManXP"  parašė naujienų news:ja2nhr$bpf$1@trimpas.omnitel.net...

Vat ka tik paskambinau draugui, sakau atvesiu vakare kelis daiktus kuriu
reikejo, ruosk casha... O pas ji tik maistui siek tiek grynu like, nes jo
saskaita Snore, zmonos saskaita Snore, ir imones saskaita Snore :)

"VNO"  wrote in message news:ja2m31$9m9$1@trimpas.omnitel.net...

tai vat vat. mano mamos ir seneles odros iplaukos irgi i snoro korto ejo.
tai dveju menesiu imokos irgi ten guli.

gerai gryniako visada yra, tai nera dar bedos.
o kai kuriems tai ein nx jauciu...

VNO