Tema: Re: del Snoro
Autorius: Dream-Colored Bunny
Data: 2011-11-17 11:05:44
Pagal http://www.iidraudimas.lt/lt/klausimai/indeliu-draudimas/

Kokie indėliai yra apdraudžiami?

Indėlis – indėlininko pinigų, laikomų banke, banko filiale arba kredito unijoje pagal banko indėlio ir (ar) banko sąskaitos sutartis, ir kitų pinigų, į kuriuos indėlininkas turi reikalavimo teises, atsirandančias iš kredito įstaigos įsipareigojimo atlikti operacijas su indėlininko pinigais ar suteikti investicines paslaugas, suma (įskaitant priskaičiuotas palūkanas). Tuo atveju, kai indėlio reikalavimo teises turi indėlininkų grupė, indėlis padalijamas kiekvienam iš jų lygiomis dalimis, jeigu sutartyse, iš kurių kyla jų reikalavimo teisės, ar teismų sprendimuose nenustatyta ko kita.

---

Kaip suprantu, turėtų išmokėti palūkanas sukauptas iki "įvykio" datos.

--

=^_^=