Tema: Re: alimentu uzdarymas
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-27 14:42:52
sudetinga bet imanoma. Ir jei ziuretumem is realios praktikos - si tendencija susiformavo gal ir del pakankamos praktikos kai tevas reiskia nora vaiko auginimui nebuvimo.
Bet jei gryztant prie alimentu temos - nenori moketi "jai", visada gali moketi "vaikui". Ir tik nereikia lia-lia, kad tai neimanoma.

T:)