Tema: Re: alimentu uzdarymas
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2011-10-24 16:11:06
Na, teismo nutartyje turbut parasyta alimentus moket iki pilnametystes ?
Atejo 18 metu, nutartis ivykdyta, kaip ir logiska, kad "uzdarinet" nieko
nebereikia.
Cia nebent globojanti puse gali reikst pretenzijas, jei mano, kad liko
skola. Bet jei irodymus turi, kad sumoketa - tai tegu reiskia tas
pretenzijas..