Tema: Re: Sveikatos draudimas - atsisakymas apmoketi.
Autorius: ManXP
Data: 2011-10-27 13:35:04
Siaip is patirties: privaciose klinikose dazniausiai kainuoja kelis kartus
pigiau, o aptrnavimas irgi geresnis bei greitesnis...

"Pi."  wrote in message news:j8b1kt$468$1@trimpas.omnitel.net...

:) na gal ir ne 10 lt.. spejau, kad  brangus:), nes privacios klinikos
suzinojusios, kad mokes draudimas.. daro ka reikia ir ka nereikia.. manau
normalu, kad draudimas atmete..