Tema: Re: Sveikatos draudimas - atsisakymas apmoketi.
Autorius: ALORA
Data: 2011-10-27 10:26:57
ir kiek tas tyrimas kainavo? 10 litų, ane? Burbėdamas, šokinėdamas ir kovodamas savo sveikatai daugiau žalos pridarysi :)
Ir kai tokių atsiras labai daug, gydytojai nustos daryti atmetimo tyrimus (kai tyrimas parodo, kad ligos nėra). Ligonių kasa, aišku,
už tokius tyrimus mokėti nenori. Bet pamatyti, kad tyrimas nebuvo būtinas, neatlikus tyrimo kartais negalima.  Antra vertus,
kiekvienas tyrimas yra labai svarbus stebint tavo sveikatos būklę. Galbūt po metų kitų tai bus labai reikalingi duomenys, su kuriais
bus galima palyginti dabartinę situaciją. Jie neturi ką veikti, kelk audrą stiklinėj, paduok gydymo įstaigą į teismą - tokiu atveju
yra galimybių laimėti, nes tokiomis bylomis profilaktika jau seniai panaikinta iš "vakarų" gydymo įstaigų. Kitą kartą tau darys tik
tuos tyrimus, kurie tikrai rodys ligą, kurią gydytojas jau ir taip matys pagal simptomus. Toks tyrimas yra patvirtinamasis ir dažnai
netgi didelės vertės neturi, bet jį draudimas apmokės, nes jis 'diagnostinis' (nors diagnozė juo tik patvirtinama). Arba, jei turi
sutrikimų ir gauni krūvą nukreipimų tyrimams, paklausk gydytojo, kam jie reikalingi ir ką gydytojas pagal juos nori sužinoti, gal
tada bus lengviau numatyti, su kurių apmokėjimu iškils problemų. Bet turėk momeniuj, kad tai TAVO sveikata, o gydytojas turės mažiau
problemų darydamas tau kuo mažiau, ypač kalbant apie tokio pobūdžio problemas. Ir nors mes visi labai gerai žinom, ką privalo KITI,
sveikatos atveju galutiniam rezultate galioja tik viena taisyklė: ar varna trenksis į akmenį, ar akmuo į varną - dvėsti teks varnai

PS - aš ne gydytoja :)