Tema: Re: sutarties nutraukimas su teisinnku
Autorius: pjezo
Data: 2011-10-24 17:07:18
tai gal pradziai padetu skambutis/pokalbis su advokatu kuris si padejeja pasieme po savo sparneliu :)
gal pavyks issiaiskinti, ar "padejejas" nuo zodzio "padeti"(klientui) ar nuo zodzio "padejes"(ant kliento) ....
manau niekas nenores pyktis ir graziuoju sutiks nutraukt ir sutarti ir avansa grazinti (jei is tiesu nieko nedare- nes kliento suvokimas apie teisininko darba neretai toks gan idomus:)