Tema: Re: sutarties nutraukimas su teisinnku
Autorius: raibutis
Data: 2011-10-24 16:45:50
suprantu ,- neturiu cia po ranka sutarties kad sukonkretinti salygas :)

Advokato padejejas
Sutartis surasyta 2 egz.
Terminas - iki proceso pabaigos (teismo del pretendavimo i NK verdikto)
Konkreciu veiksmu ir ju terminu nebuvo ivardyta - taciau ivardinta, kad apie
viska ji turiu informuoti rastu :)))

Apie pacia eiga kalbejome zodziu, taciau ji vis dar nepradeta igyvendinti..