Tema: Re: avalynė ir garantija
Autorius: ManXP
Data: 2011-10-15 14:19:12
Kaip baigesi? Ar dar negavai atsakymo?

"gopas"  wrote in message news:j6ermv$hh1$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va, šiandien su inspektore nuėjom į parduotuve, po visų šnekų inspektorė
priėjo
išvados, kad išoriniai pažeidimai (pratrinta madžiaga) yra dėl mano kaltės,
su kuom
aš nesutikau, bet dzin. O vidiniai (pamušalas suplyšęs keliose vietose) - ne
dėl mano
kaltės. Todėl inspektorė sakė, kad išvadoje rekomenduos patenkinti mano
reikalavimus,
t.y. grąžinti man pinigus.

Po išvados paskelbimo per 10 dienų parduotuvė duoda atsakymą. Jeigu
nesutinka grąžinti
pinigų, VNMPI siunčia visą medžiagą į kažkokią kita inspekciją ir ten toliau
tikrina, žiūri
ir t.t.

Dabar belieka laukti tos išvados ir to, ką atsakys parduotuvė.