Tema: Re: avalynė ir garantija
Autorius: tOMZY
Data: 2011-10-01 16:07:32
Krepšiniui skirtus "Nike" 2001 m. (!!!) pirktus JAV ir dabar tebeturiu.
Nepasakyčiau, kad labai intensyviai dėvėjau, bet iki šiol jie puikios
formos - nei įplyšo, nei padas įtrūko, tik oda šiek tiek pasitrynė kai
kuriose vietose.

"gopas"  wrote in message news:j5q4gv$3pi$1@trimpas.omnitel.net...

Man dzin kur jie siuvami, bet kai žinomo prekinio ženklo batai pirkti
normalioje parduotuvėje už ne pigiai pradeda byreti po mėnesio nešiojimo -
nenormalu.

Kažkada senai irgi Sportland (ar tada gal dar Sportline) pirkau Nike kedus
krepšiniui, subyrėjo po vieno sezono. Tuo tarpu su pirktais Amerikoje
žaidžiau gal 3 ar 4 sezonus. Taip pat su pirktais Amerikoje kasdieniniais
Nike batais vaikščiojau 3 metus.