Tema: Re: Tėvystės atostogos
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-04 09:05:35
siek tiek painioji. Yra tevystes atostogos jos suteikiamos tik kol vaikui suei vienas menuo. T.y. tu gali isieiti nuo vaiko gimimo datos iki kol jam bus menuo ir gausi uz menesi. Bet jei prameigosi ir isesi pvz 10 dienu po vaiko gimimo, tai jau gausi tik uz 20 (21) diena.
Toliau yra motinystes (tevystes) atostogos - kitaip laiudiskai vadinamos atostogomis vaikui priziureti kol jam sueis trys metai (cia max. pagal DK, sodra moka max uz 2 metus). Ju iseiti galima tiek tevui tiek motinai. Galima ir keistis atostogu metu. Iseiti galima nuo vaiko gimimo, arba kai pasibaigs tevsytes (1 men) atsotogos (tevo atveju) arba gimdymo biuletenis (mamos atveju), jei jie buvo imti.

T:)