Tema: Re: Tėvystės atostogos
Autorius: ROOTS
Data: 2011-09-14 13:15:24
Dar prie prasymo man atrodo reikia vaiko gimimo liudijimo artai israso is
ligonines. nepamenu tiksliai ko.

"T:)"  wrote in message news:j4pq56$75s$1@trimpas.omnitel.net...

perspejimas zodziu, kad planuoji eiti menesiui atostogu ir numatoma vaiko
gimimo data butu kaip ir tavo pareiga pagal tarpusavio pagarbos sampratas.
Termino nera, paciam tau spresti kada protinga jau butu pranesti, bet butu
gerai ne pries kelias dienas (pries menesi, na 2 savaites), ypac jei tavo
darbas nera tas kur gali pastatyti bet koki kita zmogu ir uz valandos jis
dirbs taip pat sekmingai kaip tu.

T:)