Tema: Re: Kas per marazmas ???
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-13 16:19:22
STOP.

apie ka mes kalbam?
apie tai kad kazkas nenori papildomo darbo?

ar apie teisetuma gelbejant zmogaus gyvybe ir uztikrinant tinkama istaigos funkciju vykdyma?

o "pirmos vietos laimetoja", praktiskai atviru tekstu galima nchj pasiusti, jei mirsta zmogus o jis gydymo priemone (siuo atveju krauja) tures tik po poros dienu.

irodineti- kaip 3 pirstus ap...- gydytojo isvada, kad butina si procedura (kraujo perpylimas), to "pirmos vietso laimetojo" atsakymas kad pateiks tip po x dienu, ir atsakigo uz aprupinima rastas kad istaiga savo sandelyje (nzn ar krausas sandeliuojamas istaigose, bet manau laiko bent keleta dienu) reikiamo kraujo nera.

Ir as labai noreciau pamatyti to "pirmos vietos laimetojo" skudus, o dar labiau noreciau nueiti ir su juo pasibylineti tokioje situacijoje.

So is teisines puses- aspsoliuciai visi koziriai gydymo istaigos kiseneje.

Lieka klausimas ar istaigos atstovai nori suzaisti zaidima turedami apsoliutu pranasuma, ar ne. O jei ne- tai  kodel, tingejimas, nekompetencija ar kitoks suinteresuotumas su negeru kvapeliu.