Tema: Re: Ka kalba teise apie zioplus prekybininkus?
Autorius: Fred
Data: 2011-08-25 22:18:11
    Matau reikia kazkiek sukonkretinti, nors kaip cia padaryt neisdavus sitos "aukso gyslos" :)
    Kalba eina apie "popierines" spekuliacijas, vienoje vietoje netiketai aptikau, jog vieno "popieriaus" kaina atnaujinama tik po tam tikro laiko, nors birzos kaina jau pasikeitusi. Sakykime, skelbiama, jog popierius siuo metu kainuoja 1 birzos vieneta, kuri ten ir duoda uz ji, taciau reali jo kaina birzoje siuo metu yra jau 2 vienetai. Zinodamas sita, as laikau ta popieriu, kaina po kurio laiko atnaujinama, tampa dabar jau 2 vienetais, taciau per ta laika ji birzoje krenta iki 1,5. Nepaisant to, visa ta laika dabar jau duodami 2 vienetai uz ta popieriu, taigi, nelaukdamas tinklapio atsinaujinimo, as parduodu popieriu uz 2 vienetus. Is esmes, nera parduodama brangiau ar pigiau, tiesiog kotiruotes atsilieka per x laiko vienetu. 100% pelno negarantuoja, nes gali buti keli % atveju, kai visgi kaina spes pasikeisti po sandorio, bet tikimybe buti su pelnu labai didele. Pameginau pazaist, is 10-20 sandoriu kol kas visi arba su dideliu arba vidutiniu pliusu.

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,