Tema: Re: Ka kalba teise apie zioplus prekybininkus?
Autorius: Nitro
Data: 2011-08-25 19:13:48
bet tai tu galetum dirbt idiotisku klausimu generatorium.

Taip, prekybininkas zioplas ir tu gali tuo naudotis LEGALIAI (kol tau
neuzaugs apetitas, nenupirksi tos prekes uz 50k eur, o tas prekybininkas
'staiga' atras klaida savo skaiciavimuose ir is taves jos nebenupirks :)
Visai netycia :)

"Fred"  wrote in message news:j35g1g$m6b$1@trimpas.omnitel.net...

    Tarkime, pasitaike zioplas prekybininkas, kuris sugeba pirkti tam tikra
daikta brangiau negu parduoti, ir daro ta reguliariai. Galbut jis turi daug
daiktu, ir nepastebejo va tokios klaidos, bet esme, jog jis parduoda man ta
daikta pigiau, o kai man kyla noras jam ji perparduot atgal, jis sumoka man
uz ji daugiau, nei as mokejau iki tol. Esme tokia, kad tai yra daroma
reguliariai, ir, esant norui, galima kas kiek laiko kartoti ta "prekyba" ir
pamazu eiti i pelna.
    Sita situacija yra beveik visai analogiska tai, kuria as neseniai
aptikau internete pas vienus prekiautojus. Kol kas minet nieko nenoriu,
tiesiog idomu, jei as sita reikala reguliariai kartociau, ka i tai sakytu
teise? Prekybininkas apsizioplino - jo beda, ar as, matydamas akivaizdzia
klaida ir ja pasinaudodamas daug kartu, jau pats tampu kaltu, kad neperspeju
zioplo prekybininko?