Tema: Re: mazycio KET pazeidimo nubaudimas.
Autorius: MumZer
Data: 2011-05-27 23:03:28
xui.
prie namu kiek stovi ant zoles ir per debilus zoles praktiskai neber
-skambink neksambines..
veiksmas ne miegamuosiuose rajonuose, kur stato "savi", o centre, kur
atvaziuoja visokie 'entelektualai' i savo 'opisus' ir 'teatrus' ir stato
ant zoles (plius iki zoles vaziuoja per saligatvi, kurio per debilus jau
net plyteliu po zemem nesimato)

kiek skambinau 112 ir net numerius sudiktuodavau - NEI KARTO nemaciau
nei vieno nubausto. masinos ne po 10 min, o taip nuo 5 iki 8 vakaro
ramiai stovedavo ir taippat ramiai isvaziuodavo.
jei koki didesni akmeni padedu ant kelio kad nevaziuotu - tai nepatingi
nurident ta akmeni ir pasistatyt..