Tema: Re: ar yra būdų truktelti piktybinį skundėją?
Autorius: lasaZ
Data: 2011-05-25 15:38:27
mano atveju verslinyks davė į teismą visus aplinkui, įskaitant ir savo giminaičius. Prašvilpė teismo išlaidų ~15K per visus. Dar gyrėsi, kad iš jo nieko neišieškos, nes jis tipo nieko neturi. Išieškojo iš žmonos ir be triukšmo ir dulkių. Šį kartą panašu, kad jam gali dar labiau atsirūgti, nes turiu pirkėją tam pastatėliui (vienas jo giminaičių, kuriuos jis irgi tampo), tai bus nuostolių nepardavus, garbės ir orumo įžeidimų. Žodžiu daug žaidimo dėl nieko.

lasaZ