Tema: Re: Vaiko dalybos ES Kipras-Lietuva? Kas butu jeigu butu...
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-20 17:34:55
Vokietis nuejo ir ambasadoje uzregistravo savo sunaus (vaikui dave savo vokiska pavarde) gimima. Tiksliai nezinau-taciau  tetusis is ambasados gavo vaikui vokiska  pasa (pats ji maciau). Motina, migracijos tarnyboje pareiskusi, kad jai su vaiku reikia kazkur vaziuoti-, pateikusi gimimo liudijima, be problemu gavo vaikui lietuviska pasa.