Tema: Re: Lietuva rytu europos salis?
Autorius: Trolis
Data: 2011-05-20 13:50:17
"netas" <aaa@aaa.aaaa> wrote in message
news:ir5go4$j7s$1@trimpas.omnitel.net...

> Beje, visai neseniai kažkuri ministerija ar tai agentūra ar tai centras,
> kurių  mūsuose yra tuntai, nutarė stumti idėją kad "Lietuva - Šiaurės
> Europos valstybė".  Na reklamuoti visur, taškytis ES paramos babkėm ir
> panašiai, kaip jau buvo su "Lietuva drąsi šalis". Tikėkimės  gal šį kartą
> jiem netyčia pasiseks

Wikipedijoje būtent tą ir radau. Man rodos dalis užsienio kainodoras, pvz
fototechnikos, yra toks pats, kaip ir skandinavijos šalims.

Būtent tame puslapyje yra promotion'as skirtas tik rytų (kaip aš galvojau)
ir centrinės (kaip yra geografiškai) šalims. Visgi Lietuva į tą sąrašą
nepatenka. Va ir galvojau- gal yra kažkur kažkoks reglamentas ar konkretūs
sąrašai.