Tema: Re: teisingumo ministras
Autorius: Vasaris
Data: 2011-05-18 21:11:48
Negirdėjau, kad KT būtų atsakingas už savo sprendimų diegimą. Ir ačiū jiems, nes aš vis dar naiviai pageidauju, kad galiotų įstaymų leidžiamosios, vykdomosios ir vertinamosios (teismų) valdžios atskyrimo principas. O jeigu elektoratas išsirenka neveiksnius merkantiliškai trumparegius imbecilus į įstatymų leidžiąmą ir/arba vykdomą valdžią, tai tik to elektorato problema.