Tema: Re: paveldejimas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-12 23:10:32
"TomS" <no@spam.plz> wrote in message news:q2c9q6pj8n3mloumbg3bsa9ft998k6thuu@4ax.com...

> Gal isivaizduojat apie terminus nuo kreipimosi iki doku gavimo?

Iki keliu men., prilkausomai nuo tempu? Nors mano partirimi, mandagus ir neisaukiams elgesys valstybinese kontorose terminus kerta x2/x3.

> Pazvelgus i prasymu formas perdaug klausimu kyla.. Turbut be advokatu
> neiseis. Kur pigiau? Kiek mazdaug turetu kainuot?

Aciu univerui, kol kas bendriniu teises ziniu uztenka nepapulti i situacijas, kur reikia realiu advokatu :-) telefonu papasakok keliems, o pigiau priklauso nuo taip, kaip konstruktyviai kalbesi ir kiek objektu/verte/koks sudetingumas/popierizmas. Juk kaina visada yra atvirksciai proporcinga kliento ismanymui apie perkamos paslaugos rinkos situacija ;-)