Tema: Re: Del neleistinu duju naudojimo savigynai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-07 13:54:08
Gali buti, kad ir shaukste nuskesi, bet IMHO klausimas ne tokiam kontekste
buvo. Zmogus gi neklausia apie butinosios ginties ribas ir ar galima jas
virsyti ar ne.

"AudLiut"  wrote in message news:il2gjj$e1p$1@trimpas.omnitel.net...

Iš esmės jei jau vožti kirviu tai taip, kad pas Abraomą iškeliautų, nes kitu
atveju gali likti ir kaltas, jei jo parodymai bus prieš tavo.