Tema: Re: Del neleistinu duju naudojimo savigynai
Autorius: Kiaule voras
Data: 2011-03-07 12:18:52
Cia tas pats kaip ir gindamasis nusaut negali, bet kadangi voliojais ant
grindu, kraujo klane, neturedamas galimybes tinkamai nusitaikyt, o sveikata
bei givybe reikia gint, pataikei razbaininkui i kakta. Taip ir su
balioneliu. Nesiojies du, sunims ir razbaininkams ir is didelio isgascio del
savo givybes issitraukei pirma papuolusi ir gynei savo givybe, o ten kaip
tycia sunu dihlafosas. IMHO butum teisus jei kontrolinio nepaleistum.