Tema: Re: Q: PL be paso
Autorius: Odges
Data: 2009-02-25 08:59:34
tikrai taip, dabar net supratau kad Milas galejo vaziuot su gimimo liudijimu
ir su europinem teisem..Nepazystu Milo, taciau is jo parasymo lyg ir aisku,
kad jis vaziavo turedamas tik europines teises, tikedamasis kad jos
patvirtins jo tapatybe ir gavo 100zl bauda kad ateityje tokiu iliuziju
neturetu.