Tema: Re: bauda Latvijoje
Autorius: Glebas
Data: 2009-02-23 20:10:25
Pasakysiu stengdamasis valdytis ir atrodyti kulturingu. Ot, pezdabolai....
Ta pati galvojau ir Lenkijoje, kur mane sustabde likus dar 800km iki
Vilniaus vaziuojanti leciau uz visa srauta ir pareiske, kad virsyjau greiti
23km/h :) Nesiginsiu, virsyjau, bet tikrai vaziavau leciau uz visa srauta :)
Po 10 minuciu pokalbio maisyta anglu/vokieciu/lenku/sensalandieciu kalba
isvydau atidaroma motociklo sedyne ir pasake "nu dobze, pendesiont"". Nu
nieksas, ale tai ka daryti, laukti 100 zlotu protokolo ir bijoti per lenkus
vaziuot? :)))
Mano fejai po to buvo juoko iki pat Lietuvos, o ir dabar dar prisimena su
fraze "stovejai ir su juo kalbedams vaipeis"" :)

p.s. taip, daviau kysi lenku pareigunam. nusibausiu :)