Tema: Re: Del omnitelio bajeriu 2
Autorius: SK
Data: 2009-02-23 18:20:27
Pas mane (tiksliau zmona) panasus atvejis. Pries n metu atejo grasinantis
laiskas apie ~500 Lt skola Omniteliui. Bet ji pora menesiu spejo i pries tai
buvusi senaties termina (3 ar 5 metai seniau buvo?), tai pasiuntem juos
tolyn, kadangi apie jokias skolas nepamename, sutarti lyg ir nutrauke
tvarkingai. Dabar pries pries pora menesiu vel atejo naujas laiskas, tik jau
su daug didesne skola. Tipo skolinga tuos pacius ~500Lt bei dar panasia suma
uz kita telefona. Tais laikais tikrai nebuvo madinga nesiotis po pora
telefonu ar pan.....

Sharas