Tema: Re: griezto papeikimo skyrimas
Autorius: PukiS
Data: 2009-02-21 19:22:43
matai maksimoj  priesh priimant I darba popieriu pasirasai kalna. o cia
jokiu pareiginiu nuostatu negavo, kainos  tai kruva metu buvo direktorei
liepiant rasomos.  man klausimas apskritai kilo, ar sakysim imoneje
apskaitininke, kuri pasirase po dviem sutartim -  darbo ir pilnos mat
atsakomybes, turi teise israshinet saskaitas?

--
PukiS
+37068224536