Tema: Re: Interneto adresas ir firmos pavadinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-19 21:06:29
    Visiskai ne sarkazmas, o esminis klausimas. Nes jei imone  ir jos
puslapis  vadinasi kokiu bendrine fraze, laimeti ka nors sansai labai
sumazeja. Sakykim yra UAB "Vilniaus senamiestis", kurie nusipirko adresa
Vilniaussenamiestis.lt. Aš, istorijos studentas, savo diplominio darbo
pristatymui nusipirkau ta pati adresa per bruksneli. Demesio, klausimas
salei - iš ko didesne tikimybe, kad bus atimtas adresas - iš Terpentino,
nupirkusio cocacola.lt ir talpinancio ten info apie tosola, ar iš manes,
talpinancio info apie Vilniaus istorija ?

    Klausimas dar atrodo sarkaziskas ? Ir jei kalbant apie sarkazma VEL
nevietoj. Mes per kazkieno laidotuves buvom susitike, ar dalyvavom
diskusijoj apie inkstu persodinimo butinybe tavo mazameciui vaikui ?