Tema: Ats.: Q: nuomininkas ir bendrijos finansin /revizijos ataskaitos
Autorius: Blynas
Data: 2011-03-04 08:35:01
Jei tu apie tai, tai yra ištrauka iš įstatymo:
21.3 Bendrijos narių susirinkimas laikomas teisėtu, kai jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 bendrijos narių. Jeigu į susirinkimą neatvyksta nustatytas narių skaičius, per dvi savaites šaukiamas pakartotinis susirinkimas. Jis yra teisėtas, kai dalyvauja ne mažiau kaip 1/4 bendrijos narių.

Gudrutis Jonas: dažniausiai, bet tikrai ne visada. Ir tie pakeitimai pasirodo kartais būna svarbūs :)

"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų news:ikp0ii$ohr$1@trimpas.omnitel.net...