Tema: Re: nuomininkas ir bendrijos finansinė/revizijos ataskaitos
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-03 22:31:58
Gali netenkinti detalumas. Pvz.: 10% arba 50% arba 90% sudaro "administracinės išlaidos", kurios nepaskaidytos. Teoriškai gali problemą spręsti keisdamas būstą (ala restoraną/viešbutį). Bent mano požiūriu 2 ir 3 atveju gilintis prasminga. Nes kaip rodo pilietinė praktika, jei nekontroliuoji paslaugos sudėties, jos sąskaitos nepagrįstumas linkęs augti tavo aplaidumui.

Pastoviai besivadovaudamas vien rinkos dėsniais (bėgdamas iš blogų zonų į geras), vis vien anksčiau ar vėliau atsidursi blogoje, nes žydras žemės rutuliukas kosmose vis dar yra lopšys, iš kurio lizdo išsiropšti per anksti, ne pagal jėgas, o gyventojų skaičius ir jų poreikiai tik auga, ergo, kokybė smunka/smuks, jei tik paradigminių mokslo lūžių į teigiamą pusę nebus užtektinai, o noro reguliuoti apetitą nebus.