Tema: Re: sunaudoto karšto vandens nedeklaravimas
Autorius: Nitro
Data: 2011-02-27 16:05:47
nesamone - uz tokio dydzio skolas, kurios cia yra minimos, varzytynes butu
paskelbtos ta pacia minute, kada tik tai taptu imanoma pagal istatymus :)

"Junda"  wrote in message news:ik2dea$5cu$1@trimpas.omnitel.net...

Jau net keli antstoliai turi jiems bylas užvedę. Jie ir policijai baudų
nemoka, ten irgi antstoliai reikalo prieš porą metų ėmėsi ir nieko. Ir
greitiesiems kreditams turi didelę skolą, kuri kasdien auga. Antstoliai
irgi nieko nesugeba išreikalaut. Jie nieko visiškai neturi, niekur
nedirba. Turi tik butą. Bet jo kažkaip neatima. Visam namui palengvėtų,
jei greičiau atimtų.