Tema: Re: sunaudoto karšto vandens nedeklaravimas
Autorius: Junda
Data: 2011-02-23 09:06:09
Manau, kad niekaip nebaudžiama. Mano senam name Viršuliškėse gyvena
vienam bute du broliai degradai. Nemoka už šildymą ir karštą vandenį jau
porą metų. Skolos virš 10 tūkst. Ir nieko. Toliau visi moka už juos.
Aišku, gal jiems kokias pisulkas ir siunčia, bet jie nei jas ima, nei
skaito, vargu ar išvis skaityt moka.