Tema: Re: Sildymo alternatyva, kaip?
Autorius: arulis
Data: 2011-02-21 08:48:54
pradzioje diskusijos buvo kalba sildytis elektra.
apie kondiskes nebuvo uzsiiminta - tai gali persverti svarstykles i
kita puse.

bet manau jei imanoma dalinai atsijungti - t.y. imti siluma
centralizuotai pagal skaikliukus bute , tai biznis butu toks:

kai lauke nesalta naudoji kondicionieriu, kai lauke salta,  imi is
centralinio ir moki pagal faktiskai sunaudota siluma - bus 2x pigiau
tada nei sildytis elektra, kai COP'as <=1. bei kondiskes gedimo atveju
turi alternatyva. Bet nezinau ar tai igyvendinama.

faktas wrote:

> [...]
taip,
> kad ismastai lyginti savo kazkokius du butus su elektriniais
radiatoriais,
> kur nera absoliuciai jokio programavimo su savo butu, kuris
greiciausiai
> ir gerai apsildytias ir teisingai sureguliuota sildymo sistema zodziu
> toks, apie koki niekada niekam net minciu nekyla atsijungineti nuo
> centrinio ir kelti cia klausimus "sildytis paciam buta". Nu gaila
zinok
> taves biski, bet gal nurasysim tam, jog sestadieni dirbi, tai gal del

ZYMIAI

ir