Tema: Re: Sildymo alternatyva, kaip?
Autorius: ROOTS
Data: 2011-02-20 15:50:32
pats ziurek ka simutis parase, kiti butai nenori sprest problemu, jis nori. Tai ir turi du kelius: arba ikalbet, itikint visus, dauguma, arba ? varyt pries visus, spjaut, daryt kaip nori ir px visi? px kaip ten jiems, kas ten jeims, bilia jam gerai?, nu ir trecias keltis gyvent ten, kur jam bus gerai gyvent.

pvz is savo gyvenimo: laiptinej gyventojai nori taupyt, nereikalingas naktinis apsvietimas pastovus, tik nuo judesio davikliu, o man reikia akd pastoviai degtu sveisa tamsiu paros metu. Na ir pagalvojus biski visuose aukstuose issukom biski lemputes o manam palikom degt. Aisku su sildymu taip nepadarysi. Dar  kieme yra apsvietimas masinu kiemo, tai jei visiems px kiek jis prisuka, o kazkas sugalvos taupyt, tai ka atjungs nx nes jam bendru patalpu apsvietimo suma sumazes? As juk apie tai kalbu, jei gyveni kolchioze, tai ir reikia gyvent kartu kolchoze, o jei nori gyvent vienas - keliesi i nuosava nama. As ne pries atsijungimus, as uz taupymus ir logisku sprendimus.  Bet as pries sikima ant visu bilia man gerai.