Tema: Re: Q.Banko palukanos
Autorius: Arj
Data: 2011-01-24 17:20:08
itariu turetu skaiciuoti palukanas kiekviena diena.

is serijos taip:

1 menesio diena skoloj 10000000 litu, metine palukanu norma 10%, palukanos uz sita diena = skola *
(metine_norma_palukanu_norma/365dienos)

2 mensio diena - ta pati formule;
16 menesio diena  - i formuleje pasikeicia keoficientas "metine_norma_palukanu_norma",

20 diena - visos tos sumos susisumuoja ir gauni kiek reikia moketi.

Mano nuomone - jei paskaiciavo uz via menesi sena norma - ju klaida,
jei paskaicavo uz 26 dienas sena norma, uz 4 dienas naujas - gali ir nieko nepavykti padaryti,
kad pakaiciuotu viska nauja norma - reikia ziureti sutarti, butent ta vieta kur nurodyti skaiciavimai
(speju sutartyj ju nebus, bus tik nuoroda "palukanos skaiciuojamas pagal banko patvritintas taisyskles, bla bla bla - ir
kad gauti tas taisykles gali tekti kreiptis i banka)