Tema: Re: Kaip isjudinti byla is letargo miego?
Autorius: saulius_saulius
Data: 2011-01-20 22:30:40
Keletas citatu is nutarties:

"nukentejusieji praso pripazinti <mane> bendrininkaujant veikos padaryme"
"Kaltinamasis nurode, kad autoriu nepazista ir niekada nebendravo su jais"
"Esant sioms aplinkybems butina surinkti papildomus irodymus - medziaga del
publikaciju autoriu <...> turi esmines reiksmes, nes LR BPK 409 str. 3 d
nurodyta, jog ikiteisminis tyrimas del nusikalstamos veikos, numatytos BK
154 str., atliekamas bendra tvarka, t.y. ne privataus kaltinimo tvarka,
jeigu nusikalstamos veikos padarymu itariamas asmuo nera zinomas)"
"Privatus kaltintojai privalo patikslinti kaltinima, pagristi jame nurodytus
faktus. Vadovaujantis LR BPK 295 str., 300 str., nutaria: atnaujinti irodymu
tyrima byloje"

.... ir jau metus renka.