Tema: Re: Dar apie garantinį po pardavėjo bankroto
Autorius: Zyza
Data: 2011-01-19 11:55:30
P.S. Nebent GNT yra tiesioginis firmos atstovas (butent - atstovas, o ne 
distributorius).

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message 
news:ih6ccv$ike$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad importuotojas ne prie ko. Yra gamintojas, kuris teikia garantija 
> (siunti diska tiesiai jam ir sutvarko) ir yra pardavejas, kuris diska 
> parduoda ir suteikia savo garantija. Prie ko cia tarpininkai ? 
> (importuotojai)
>
> "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message 
> news:ih665j$9s1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Eilinė situacija: nupirktas kietas diskas, pardavėjas bankrutavo, 
>> garantijos periodas nesibaigęs.
>> Po konsultacijų kitam groupse susisiekiau su gamintoju, gamintojas sako 
>> taip garantija galioja, siųsk diską, pakeisim. Tada pagalvojau, o kaip su 
>> importuotojais. Pasiskambinau GNT. Jie sako bankrutavęs pardavėjęs turi 
>> jiems skolų, todėl GNT nemokamos garantijos neteikia.
>>
>> Klausimas ar tikrai garantiją teikia pardavėjas, o ne gamintojo atstovas 
>> (GNT)?
>
>