Tema: Re: alkoholio tikrintuvas ir pareigūnas
Autorius: Bangis
Data: 2011-01-17 10:07:53
On 2011.01.11 21:26, [nemielas] wrote:
> Linas teisus - kad i ta normalu "paduduoti" tai tikrai procedura
> uztrunka, kol ten ta soske uzdeda, kol viska paruosia. pamenu karta
> ziema sustabde, tai kol viska paruose, tai spejom ir apie masinas
> pasneketi, pareigunai spejo dar pasigirti koks ju naujasis tarnybinis
> BMW ekonomiskas trasoj, zyzliaus jama nedaug, 6 begiai etc etc :DDD
Nu nzn kaip Lietuvoj (seniai neteko pusti) bet vat Lenkuose visai
neseniai putimas prasisuko labai efektyviai. T.y. tiek kiek uztruko is
savo mashinos nueit iki ju, papust (kol atsisedau vietinis policinkas
paruose ta savo duda + kandikli) sulaukimo kol parodys 0.00 ir grazaus
atsisveikinimo, palinkejimo gero kelio ir perspejimo kad atsargiai
vaziuociau, nes iki sienos "daug duobiu ir kelias slidus". Ar as ant
kokio reido uztaikiau ar koki velnia, nzn.

P.S. O tai tipo tie kandikliai cia ant durniaus sugalvoti galvojat? Ar
cia kaip anekdote apie Rzevski, kai paputus i toki "preliminaru" pradesi
galvot is kur pas mane burnoj avieciu kauliukai? :D