Tema: Re: Q: keletas teisiniu niuansu del bendro turto, skyribu ir t.t.
Autorius: Ernikas
Data: 2011-01-12 09:29:10
1. Klausimo esme buvo ar sutuoktinis gali piknaudziauti kito sutuoktinio
atzvilgiu imdamas skolindamas pinigus is banko be kito sutuoktinio sutikimo
ir taip gerindamas busta.

kazkaip kiek randu, tai kad riba yra iki 5 tuks. Lt
bet tas argumentas, kad busto gerinimui ir vaiku gerovei reikia, tiek kiek
reikia kazkaip nerandu.

Ernikas