Tema: Re: butas ir paveldejimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-10 11:16:32
Tėvai kaip ir ne prie ko - jie antros eilės paveldėtojai.

"tOMZY"  wrote in message news:igeih4$kge$1@trimpas.omnitel.net...

Įdomiai čia skaičiuoji.

Žmonai 50% + (50%/3) = 66,66%
Dviems vaikams kas liko: po 16,66%
Čia jei nėr mirusiojo tėvų.

"Azaliajaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message
tai "...puse žmonai.." čia dėl bendro turto, taip? panašiai kaip ir skyrybų
atveju?
o tai iš kitos pusės turto, žmonai dar 1/4 (viso žmonai: 1/2+(1/2*1/4)=5/8),
nes tik du vaikai. vienam iš vaikų: (3/8)/2=3/16
teisingai?