Tema: Re: nuomininko isipareigojimu nevykdymas
Autorius: svyt
Data: 2010-11-09 14:40:20
vokietijoj nuomininka ginantys istatymai stiprus, bet rezultate nuomos
kainos trecdaliu didesnes nei kitur europoj- nieks nenori nuomot. Jei man
nuomininkas bus kaprizingas, as geriau isvis laikysiu tuscia buta, kazkaip
nieks nemasto kiek susidevi tas butas benuomojant. dabar darau remonta 6
metus nuomuotame bute, sukisau jau 12 000 be baldu ir tai tik praktiskai
atstaciau buto busena iki nuomininku, nebent nuomot pigiai ir tegu patys ten
tapetus klijuojasi.
--
vyt/ /