Tema: Re: TP draudimas pasikeitus savininkui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-09 13:03:34
1. Jei pasikeitus apdraustos transporto priemonės savininkui draudėjas perdavė naujajam transporto priemonės savininkui dokumentus, patvirtinančius sudarytą draudimo sutartį, tokiu atveju naujajam transporto priemonės savininkui pereina draudėjo teisės bei pareigos pagal sudarytą draudimo sutartį ir naujasis transporto priemonės savininkas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 15 dienų nuo nuosavybės teisės į transporto priemonę perėjimo dienos, privalo raštu pranešti draudikui apie nuosavybės teisės į transporto priemonę perėjimą, taip pat savo duomenis. Pranešus draudikui apie nuosavybės teisės į transporto priemonę perėjimą, draudikas turi teisę padidinti arba sumažinti draudimo įmoką dėl draudimo rizikos pasikeitimo, o naujasis transporto priemonės savininkas turi teisę reikalauti sumažinti draudimo įmoką. Jei naujasis transporto priemonės savininkas per nurodytą terminą nepranešė draudikui apie nuosavybės teisės į transporto priemonę perėjimą, draudikas gali vertinti tai kaip pareigos pranešti apie draudimo rizikos pasikeitimą nevykdymą.

2. Naujasis transporto priemonės savininkas taip pat turi teisę nutraukti draudimo sutartį šio įstatymo 7 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka. Jei draudimo sutartį ar draudimo liudijimą turintis naujasis transporto priemonės savininkas nutraukia draudimo sutartį, jam grąžinama sumokėta draudimo įmoka už likusį draudimo sutarties galiojimo laikotarpį.

"Donatas"  wrote in message news:ibb763$ipu$1@trimpas.omnitel.net...

Ko reikia norint persirašyti draudimą? Pirkau mašiną su draudimu iki vasario
mėn., pardavėjas davė draudimo polisą. Automobilis jau perrašytas mano
vardu, norėjau persirašyti ir draudimą, bet ERGO paprašė draudimo sutarties
arba buvusio savininko sutikimo ir nesutiko perrašyti draudimą. Ar čia
viskas tvarkoje, ar nesvarbu, kad dabartinis automobilio savininkas esu aš ?

Ačiū atsakiusiems ;)