Tema: Re: Imone perka internetu - kaip su (PVM) saskaita?
Autorius: alhambra
Data: 2010-11-07 22:39:50
"alhambra" <siestaaa@sparta.com> wrote in message
news:ib70uo$gp5$1@trimpas.omnitel.net...
> Jeigu lietuviska imone perka preke internetu, kaip daryti su saskaita
> (invoice)? Pvz. amazon'e randam dominanciu rinkos tyrimu ataskaitas, kuriu
> kainos visai apciuopiamos, tai norisi i sanaudas itraukti, bet amazon'o
> corporate account'e nera net kur suvesti imones duomenu,  o pagal
> lietuvisko istatymo raide (PVM) saskaita-faktura turi tureti imones koda,
> adresa, pavadinima... Kaip suktis is padeties?

Pati paklausiau, pati ir atsakysiu :D Taip ir suktis (paskutinis linkas
svarbiausias siuo atveju). Bet man skamba 50/50, labai jau zmogiskas
faktorius isijungia vertinant imanomuma nustatyti operacijos turini etc.

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000054821&tree_id=1000007279 :
KOKIE REKVIZITAI PRIVALO BŪTI NURODYTI SĄSKAITOJE FAKTŪROJE NORINT, KAD
IŠLAIDOS BŪTŲ PRIPAŽINTOS SĄNAUDOMIS?
Registracijos Nr. KD-5146       2010-01-15
Vieneto patirtos išlaidos gali būti pripažįstamos saudomis pagal sąskaitas
faktūras, kuriose nurodyti tokie rekvizitai:
1) apskaitos dokumento pavadinimas;
2) ūkio subjekto, surašiusio apskaitos dokumentą, pavadinimas, kodas;
3) apskaitos dokumento data;
4) ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio turinys;
5) ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio rezultatas pinigine ir (arba)
kiekybine išraiška. Jeigu ūkinės operacijos arba ūkinio įvykio rezultatas
nurodomas kiekybine išraiška, turi būti nurodyti mato vienetai;
6) asmens (-ų), kuris (-ie) turi teisę surašyti ir pasirašyti arba tik
pasirašyti apskaitos dokumentus, vardas (- ai) arba pirmoji (-osios) vardo
(-ų) raidė (-ės), pavardė (-ės), parašas (-ai) ir pareigos.
7) pirkėjo pavadinimas (vardas ir pavardė), kodas (asmens kodas), prekės
(paslaugos) pavadinimas, prekės (paslaugos) kaina;
8) jeigu sąskaita faktūra išrašoma asmeniui, turinčiam teisę Lietuvos
Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka susigrąžinti akcizą, - už prekes
apskaičiuoto akcizo suma (nurodoma pirkėjo prašymu);
9) Sąskaitoje faktūroje turi būti serija ir numeris (sąskaitos faktūros
serija ir numeris (jeigu nenaudojami specialūs apskaitos dokumentų blankai)
turi būti formuojami taip: numeris turi būti sudaromas didėjančia seka.
Numeris turi būti paremtas viena ar daugiau serijų, kuri (kurios) ūkio
subjektų pasirinkimu gali būti sudaroma (- os) iš raidinių simbolių arba
skaitmenų).
Svarbu- sąskaitas faktūras yra privaloma pasirašyti.

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000063460&tree_id=1000007279
KADA IŠLAIDAS PAGAL SĄSKAITAS FAKTŪRAS GALIMA PRIPAŽINTI SĄNAUDOMIS?
Registracijos Nr. KD-5145       2010-01-15
Išlaidos gali būti pripažintos sąnaudomis pagal PVM sąskaitas faktūras,
kuriose nurodyti PVMĮ 80 str. privalomi rekvizitai. Be šių rekvizitų PVM
sąskaitoje faktūroje turi būti nurodyti prekių tiekėjo ar paslaugų teikėjo
bei prekių arba paslaugų pirkėjo (kliento) kodai, jeigu jų negalima
nustatyti pagal PVM mokėtojo kodą.
Išlaidos gali būti pripažintos sąnaudomis pagal sąskaitą faktūrą, jeigu joje
be Buhalterinės apskaitos įstatymo 13 str. 1 dalyje nustatytų privalomų
apskaitos dokumentų rekvizitų yra nurodyti papildomi apskaitos dokumentų
rekvizitai pagal 2002 m. gegužės 29 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės
nutarimą Nr. 780.
Svarbu- sąskaitas faktūras yra privaloma pasirašyti.

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000044107&tree_id=1000007279
KOKIE REIKALAVIMAI KELIAMI UŽSIENIO VIENETŲ ARBA FIZINIŲ ASMENŲ SURAŠYTIEMS
DOKUMENTAMS, PAGAL KURIUOS LIETUVOS VIENETO IŠLAIDOS PRIPAŽĮSTAMOS
SĄNAUDOMIS?
Registracijos Nr. KD-5166       2010-01-15
Jeigu išlaidos pagrindžiamos užsienio vienetų arba fizinių asmenų surašytais
dokumentais, pagal kurių duomenis galima nustatyti ūkinės operacijos turinį
ir prekių tiekėją ar paslaugų teikėją, tai taip pagrįstos išlaidos
pripažįstamos sąnaudomis.