Tema: Re: Juodi imones pinigai
Autorius: Darienas
Data: 2010-11-05 07:10:11
Realiai gal ir prasmes nera, bet cia gal daugiau principo reikalas,
perdaug mandrus tas dir. Juolab be tkuriuo atveju jis nesiruosia nieko
moket ir padaryt bankrota kada jam bus patogu. Cia bent jau butu atvejas
kad bankrotas kada as noriu.
Realiai norint inicijuot bankrota butinai reikalingas advokatas ar
galima uzpildyt kazkokia forma ir paciam nunest, kaip kad pvz buvo del
priteisimo darbo uzmokescio ?