Tema: Re: Tvarka del uzrasymo vaiko i darzeli
Autorius: Raulis
Data: 2010-11-03 15:48:50
Daugiau negalima, nes nežinau. Tiesiog pažįstama paskambino žmonai, žmona
man, kad valdžia sugalvojo naują būdą, kaip sumažinti eiles į darželius.
Pagal tą būdą reikėjo parašyti
raštą darželiui, kur esi pateikęs prašymą priimti į darželį, kad tikrai nuo
rugsėjo 1 dienos vaikas bus leidžiamas į darželį. Tiems, kurių vaikai jau
lankė darželį, raštų rašyti nereikėjo. Visa tai buvo paskelbta savivaldybės
internete, tačiau ne pagrindinėje svetainėje. Per gugle susiradau ta
svetaine, atsispausdinau forma ir uzpildes nulekiau i darzeli, kur buvau
iskeiktas, kad laukiu iki paskutines dienos. Ar nenunešią to prašymo nebuvo
priimti į darželį, negaliu paskyti, nesidomėjau.