Tema: Re: Dokumentu e. pasirasymas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-11-02 15:12:21
Chebra, manau reikia tik imti skirti du esminius dalykus - tai sutarties šalys.
Jei miklukų-Maklajų vyriausybė priims nutarimą, kad visi valdininkai privalo vaikščioti su kostiumais, tai NEvaldininkų tas įpareigojimas neliečia.
Jei yra e-parašos įstatymas, reglamentuojantis jo naudojimą valstybinėse įstaigose, tai kokio bb neviešam juridiniam asmeniui irgi imti užsiiminėti tuo mazochiszmu?
Tik tai ir norima pasakyti. Parašas galioja, bet nėra kur jį kišti - bankas nepriima tokio sutarties ar prašymo pasirašymo būdo, ir vien kažkokio parašo prikabinimas banko niekuo neįpareigoja.

Ar tipo įpareigoja?
Aš atnešiu ant laikraščio kampuko parašytą prašymą "Prašau man išmokėti 2mln.Lt. Jonas Sergejenka. [ranka suraitytas parašas]" - ir tai jau įpareigos banką kažką atlikti?? Nebent psichuškę iškviestų nemokamai.