Tema: Re: Ar galima kazkaip elektroniniu budu paduoti i teisma uzsienio kompanija?
Autorius: Fred
Data: 2010-10-15 01:09:37
    Na stai dabar ir uzsiimu tuo, kad snekuosi su eBay/PayPal, bet jie kol kas labai tempia laika ir vengia atsakyti man i mano klausimus ir dar karta nagrineti si atveji.
    Kokie yra terminai, kuriu as tureciau nepraleist? As buvau karta banko skyriuje ir papasakojau situacija, konsultante is manes pasijuoke ir pasake, kad nieko padaryt neimanoma, jei PayPal negrazins pinigu pats.