Tema: Re: Gaunama paslauga ir apskaitos prietaisai
Autorius: Vaidas
Data: 2010-10-06 13:43:58
Jei tu parduodi, imi pinigus pagal kažkokį matavimo prietaisą, jis
privalo būti metrologiškai patikrintas.
Metrologiškai nepatikrintus galėtai naudoti tik jei apskaita - tik
neoficialus susitarimas (tipo visi susimetam tiek ir tiek pagal tai, ką
tie prietaisai rodo ir visi su tuo sutinka).

Be patikros turi būti nustatyta prietaiso klasė, rodmenų keitimo,
falsifikavimo galimybės ir t.t.

O jei taip nėra, galiu sakyti - o tu įrodyk, kad aš tiek šilumos
suvartojau. Kaip įrodyti? Neįteisintu matavimo prietaisu tai neįmanoma.
Gal jis tik kiniškas matavimo prietaisas, o Lietuvoje tik indikatorius.

Ir neįteisintą padaryti įteisintu kainuoja tikrai nemažus pinigus.

Vaidas